Miben segíthetünk?

Rendelés

A húsos rendelések elköltöztek a nemKICSI oldalára. Úgyanúgy ezen az oldalon lehet rendelni, csak kapott egy másik felületet, hogy ne zavarja a vega, és vegán ételkínálatot. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Rendelést munkanapokon reggel 9:00 óráig tudsz leadni. Hétvégén, munkaszüneti napokon nem üzemel a konyhánk, így a futárok sem szállítanak.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Lépj be a “Fiókom” menüpontra majd kattints a “Rendelésekre“. Itt láthatod a rendeléseidet, a “Megtekintés” gombra kattintva pedig még részletesebb leírást láthatsz, hogy melyik napra és dátumra rendeltél tőlünk.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

A fiókodba itt tudsz Bejelentkezni amennyiben regisztráltál már nálunk. Ha nem emlékszel a felhasználónevedre, vagy a jelszavadra, úgy kérhetsz jelszó emlékeztetőt.

Ha jelszó emlékeztetőt kérsz, akkor a felhasználói név, vagy email cím megadását követően küldünk egy hivatkozást, amelynek segítségével tudsz új jelszót létrehozni email-en keresztül. Nézd meg a postaládádat, és győződj meg róla, hogy a levelező programod nem jelölte-e levélszemétnek, vagy spamnak az emailünket. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Természetesen lemondhatod akár az egész heti rendelésedet, de FONTOS, hogy  aznapra rendelt ételt csak reggel 9:00-ig tudsz lemondani. Ha még időben vagy és úgy döntöttél lemondanád a rendelésed, akkor lépj velünk kapcsolatba.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Természetesen módosíthatod akár az egész heti rendelésedet, de FONTOS, hogy  aznapra rendelt ételt csak reggel 9:00-ig tudsz módosítani. Ha még időben vagy és úgy döntöttél módosítanál a rendeléseden, akkor lépj velünk kapcsolatba.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Amennyiben meggyőződtél róla, hogy a rendelésedben szereplő étel eltér attól amit kaptál, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot. Előfordulhat, hogy véletlenül másik ételt vitt ki neked a futár. Ha tudod a futár telefonszámát, akkor mielőbb hívd őt, hátha még a környéken van és gyorsan ki tudja cserélni az ételt. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Győződj meg róla, hogy helyesen (pl.: irányítószám) adtad meg a szállítási címedet. A számlázási cím eltér a szállítási címtől. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Egy napra minimum 1500 Ft értékben tudsz rendelni.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Minden leadott rendelés esetén kell, hogy kapj visszaigazoló emailt. Előfordulhat, hogy a levelezőrendszered kéretlen levélnek jelöli és emiatt spambe, vagy promóciók mappába kerül. Amennyiben nem kaptál visszaigazoló emailt, vagy nem helyes benne egy, vagy több adat, úgy kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Számlát mindig az adott hét, vagy hónap végén küldünk online formában. A számlán szereplő adatokat a számlázási adatokból készítjük, ezért azt érdemes mindig naprakészen tartani. Amennyiben neked előbb van szükséged számlára, vagy a rendelés után változott a számlázási címed, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Amennyiben aznapra szeretnél rendelni , úgy 9:00-ig tudod ezt megtenni. 9:00 óra után már nem engedi a rendszer, hogy a kosárba helyezd az ételt. Ezért inaktívvá válik a kosárba helyezés gomb. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Ha a jövő hétre szeretnél rendelni, úgy a hét utolsó munkanapján 9:00 óra után megteheted. Addigra lesz elérhető a jövő heti étlap. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Szállítás

Futáraink munkanapokon 11:00 és 13:00 óra között viszik ki a rendeléseket. Igyekszünk alkalmazkodni a vevőinkhez és a számukra legjobb időpontban érkezni az étellel. Kérjük légy türelmes, előfordulhat, hogy az átlagosnál nagyobb a forgalom, vagy az időjárási feltételek nem kedvezőek. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Igen kérheted. Minden reggel igyekszünk úgy összeállítani a futáraink útvonalát, hogy mindenkinek megfelelő időpontban érjen oda a rendelése. Az időjárás, a forgalom növekedés sokszor befolyásoló tényező lehet, ezért kérjük legyél türelmes. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Nem, munkaszüneti napokon, ünnepnapokon, hétvégén nem szállítunk. Amennyiben szeretnél hétvégén valami finomat enni, úgy javasoljuk hogy péntekre rendelj tőlünk egy kicsivel többet, mert megfelelő hűtés mellett (+4℃) akár 24 óráig is eltarthatóak ételeink. Ez alól kivételt képeznek a tojásos, és húsos ételek.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Nem, munkaszüneti napokon, ünnepnapokon, hétvégén nem szállítunk. Amennyiben szeretnél hétvégén valami finomat enni, úgy javasoljuk hogy péntekre rendelj tőlünk egy kicsivel többet, mert megfelelő hűtés mellett (+4℃) akár 24 óráig is eltarthatóak ételeink. Ez alól kivételt képeznek a tojásos, és húsos ételek.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Konyhánk teljes mértékben a kormányzati előírásoknak megfelelően van kialakítva. Dolgozóink és futáraink betartják az előírásoknak megfelelő óvintézkedéseket, mely kézfertőtlenítést, szájmaszkot és kesztyű használatát írja elő. Érintésmentes kiszállítást is tudunk biztosítani. Amennyiben nem szeretnél a futárral találkozni, úgy rendeléskor a megjegyzés rovatba írd bele, hogy “érintésmentes szállítást kérek”. Ebben az esetben az arra kijelölt helyre lerakja a futár az ételt, és megcsörget amikor elment. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Oldalunkon jelenleg egy szállítási címet tudsz megadni. Dolgozunk azon, hogy ez elérhető legyen a jövőben, de addig kérjük, hogy rendeléskor a megjegyzés rovatban tüntesd fel, melyik ételt melyik címre szeretnéd kiszállíttatni.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Szállítási címedet bármikor megváltoztathatod. Menj a “fiókom” menüpontra, ott pedig a “címek” gombra kattintva láthatod a szállítási címedet. Kattints a “szerkesztésre” és máris meg tudod változtatni az adataidat.
Amennyiben már leadtál egy rendelést, és azután változtatsz szállítási címet, azt mi sajnos nem fogjuk látni, kérjük jelezd nekünk telefonon. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Ételek

2 dl leves és egy zóna főétel (cca 66%), hogy ne csak a nagyétkűekre gondoljunk! a teljes ár 80%-ért bedobozolva, kiszállítva.

Főételek: 440-500 gramm

Levesek:3 – 3,5 dl

Desszertek: 1 szelet / darab

Levek: 2,5 – 3 dl

Saláták: 180 – 200 gramm

Húsos ételek: 420 – 500 gramm

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Vegán ételeink növényi alapúak. Tejet, tejterméket, sajtot, húst, halat, rákot, tojást nem tartalmaznak. 

Vegetáriánus ételeink tartalmazhatnak tejet, tejterméket, sajtot, tojást. 

Húsos ételeink tartalmazhatnak tejet, tejterméket, sajtot, tojást. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Amennyiben ételallergiád van, úgy keresd az ételeknél található allergén összetevőkre vonatkozó jelölést. A jelölések a következők:

01 = glutén
03 = tojás
05 = földimogyoró
06 = szója
07 = tej
08 = diófélék
09 = zeller
10 = mustár
11 = szezámmag

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Ételeink megfelelő hűtés (+4℃) mellet, akár 24-48 óráig is eltarthatóak. Ez alól kivételt képeznek a tojásos és húsos ételek.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Ételeinket frissen és melegen csomagoljuk, ez alól kivételt képeznek a desszertek és levek. Miután futáraink kiszállították neked a rendelésedet, úgy érdemes mielőbb elfogyasztanod. Amennyiben nincs rá módod, úgy tartsd megfelelő hűtés alatt (+4℃), hogy a későbbiekben fogyasztható legyen. Ételedet bármikor újramelegítheted. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Figyelünk az allergén összetevőkre és ezeket jelöljük is az ételek leírásában. 

A jelölések a következők:

01 = glutén
03 = tojás
05 = földimogyoró
06 = szója
07 = tej
08 = diófélék
09 = zeller
10 = mustár
11 = szezámmag

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Előfordulhat, hogy nem találsz minden ételünkhöz képet, de attól még nyugodtan megrendelheted. A menüknek nincsen képe, mert minden menü az aznapi főételből és levesből áll össze. Próbáld megnézni ezeknek az ételeknek a képeit és máris láthatod miből áll össze egy menü. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Ételeink a nemsüti égisze alatt készülnek, a Klauzál téri Vásárcsarnok első emeleti konyháján, a nemsüti bisztró mögött. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Amennyiben kihűlt az ételed és szeretnéd felmelegíteni – az étel jellegének megfelelően – mikrohullámú sütőbe téve tudod ezt megtenni, a csomagolás tetejének eltávolításával. 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Fizetés

Rendelésedet az alábbi módokon tudod kifizetni:

Utánvéttel készpénzben

Amennyiben ezt a fizetési módot választod, akkor a kiszállításkor a futárnak kell kifizetni az egész heti rendelésed értékét. Kérjük készülj a pontos összeggel, kis címletekkel, mivel futáraink nem mindig tudnak nagyobb összegekből visszaadni. 

Előre utalás

Lehetőség van előre utalással kifizetni a megrendelt ételeket. Ebben az esetben az utaláshoz szükséges információkat minden esetben emailben és a megrendelést követően is láthatóvá tesszük számodra.

Kedvezményezett: Nemsüti Kft.

Számlaszám: 12011344-01204784-00100001 (Raiffeisen Bank)

Közlemény/megjegyzés: Kérjük, tüntesd fel a rendelési számot (pl.: 6666) 

Bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat
Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

 

 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Lehetőség van előre utalással kifizetni a megrendelt ételeket. Ebben az esetben az utaláshoz szükséges információkat minden esetben emailben és a megrendelést követően is láthatóvá tesszük számodra.

Kedvezményezett: Nemsüti Kft.

Számlaszám: 12011344-01204784-00100001 (Raiffeisen Bank)

Közlemény/megjegyzés: Kérjük, tüntesd fel a rendelési számot (pl.: 6666) 

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Amennyiben ilyen igényed van, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot!

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Sajnos nem.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Természetesen fizethetsz. Csak kérjük tüntesd fel, a megjegyzés rovatban, hogy ilyen szándékod van. Így futárunk is felkészülten fog érkezni hozzád.

Még több segítségre van szükségem!

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba.

Lépj velünk kapcsolatba

Nem találsz választ a kérdésedre? Semmi gond, segtünk. Az alábbiak közül válaszd ki milyen módon szeretnél velünk kapcsolatba lépni.