Szállítási Információk
Budapesten az alábbi területen belül szállítjuk ki a megrendelt és visszaigazolt ételeinket:
Szállítási területek
Amennyiben szeretnél tőlünk rendelni, de a címedre alapból nem szállítunk, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot.
I. kerület – teljes lefedettség
II. kerület – irányítószám alapján: 1022, 1023, 1024, 1026, 1027 – csak egyeztetés alapján: 1021, 1025
III. kerület – irányítószám alapján: 1032, 1033, 1034, 1035, 1036 – csak egyeztetés alapján: 1031, 1037
V. kerület, VI. kerület, VII. kerület, VIII. kerület – teljes lefedettség
IX. kerület – irányítószám alapján: 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096
XI. kerület – irányítószám alapján: 1111, 1113, 1114 – csak egyeztetés alapján: 1113, 1115, 1117, 1118, 1119
XII. kerület – irányítószám alapján: 1122, 1123 – csak egyeztetés alapján: 1124, 1125, 1126
XIII. kerület – irányítószám alapján: 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1139 – csak egyeztetés alapján: 1138
XIV. kerület – irányítószám alapján: 1143, 1145, 1146, 1149 – csak egyeztetés alapján: 1141, 1142, 1147
Ételek kiszállítása
Az ételeket a kiszállítás napján frissen készítjük, és még melegen szállítjuk ki 10:30-14:00 között. A kiszállítás konkrét időpontja sok mindentől (rendelések száma, területi eloszlása, közlekedési helyzet stb.) függ, igyekszünk az ételt a megadott intervallumon belül mihamarabb eljuttatni megrendelőinkhez.
A zökkenőmentes kiszállítás érdekében kérjük, pontosan, minden szükséges információval (pl. kapucsengő vagy kapukód, névtáblán szereplő név, cég neve, étel elhelyezésének helye) ellátva adják meg a kiszállítás és az átvétel helyét. Az átvétel elmaradásából, valamint az átvétel utáni nem megfelelő tárolásból eredő károkért nem tudunk vállalunk felelősséget.
Bővebb és részletesebb információ az Ételeinkről menüpont alatt olvasható.
Rendelés feladása
Rendelést csak interneten keresztül, a “heti menü” oldalon lehet feladni. A rendeléshez be kell jelentkezni.
A rendelés feladásának határideje: aznap 9 óra. A rendelésről mindig küldünk visszaigazoló emailt a regisztrált címre. Ajánljuk a visszaigazoló email használatát és ellenőrzését, mert ott ellenőrizhetők a rendelt ételek, a rendeléshez tartozó kiszállítási címek, valamint a fizetendő összeg.
A pontatlan rendelés-feladásból (rossz cím, elírt rendelés stb.) eredő károkért nem tudunk felelősséget vállalni.
A kiszállított étel ellenértékének megfizetése – fizetési feltételek
A fizetési módok részletesen külön menüpontban, a fizetési információk oldalon találhatók.