Szavatosság, reklamáció

A vásárló szavatossági jogát részletesen az Általános Szerződési Feltételeiben ismertetjük.

Amennyiben a vásárlásod során bármilyen további panaszod merül fel, úgy reklamációdat kérjük jelezd e-mailben a ugyfelszolgalat@nemsuti.hu címen.

Áruházunk elfogadja, és magára nézve kötelezőnek tekinti a FairBusiness magatartási kódexét.

Fogyasztói jogvita esetén a vásárló a lakóhelye vagy tartózkodási helye vagy az üzlet helye szerinti illetékes békéltető testülethez is fordulhat, melyek elérhetőségei az alábbi linkre kattintva érhető el:

Magyarország Békéltető Testületeinek elérhetőségei

A Békéltető Testületek közös honlapja

Vélt vagy valós jogszabálysértés esetén a fogyasztó (természetes személy) a lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi hatáskörrel rendelkező szervezeti egységéhez is fordulhat.

Online vitarendezési platform

Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kívánsz élni, akkor igénybe veheted az online vitarendezési platformot (ODR), amely http://ec.europa.eu/odr/ oldalon érhető el. A platformon regisztrációt követően, a Szolgáltató e-mail címének (e-shop@groby.hu) megadása mellett küldhető be panasz.